USA here we come! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kiwistobe - WaarBenJij.nu USA here we come! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kiwistobe - WaarBenJij.nu

USA here we come!

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Kiwistobe

05 September 2015 | Nederland, Tilburg

Ha lezers!

Jááááááá, toch weer richting de VS! De roadtrips blijven ons trekken :) Deze keer weer eens met een huurauto in plaats van een camper.
We vliegen dinsdag 8 september naar San Francisco en het enige wat we zeker weten is dat we eerst naar Yosemite gaan en 3 weken later eindigen in Las Vegas. Alles daar tussenin is een verrassing - die vrijheid maakt het roadtrippen juist zo leuk. (vinden wij dan hè? :))

Even een tip: als je de verslagen wil lezen is het handig om de tekst te kopiëren naar word zodat je de letters wat groter kunt maken, want voor de gemiddelde kippige leeftijdsgenoot is dit echt een maatje te klein.

Eerste verslag volgt binnenkort, tot dan!

groetjes,
Gerard & Heleen

• 05 September 2015 - 18:02

Anne-Pauline:

Hááááá, dan mag ik toch de eerste zijn die een reactie plaatst !
    Vanavond zien we elkaar en dan neem ik afscheid van jullie.
    Gaat vást weer een prachtige reis worden. Ik ga jullie volgen.

Jullie krijgen wat jullie verdient, Geniet ervan !
    Liefs,
    Anne-Pauline

• 05 September 2015 - 18:10

Jack Van Bijnen :

Ooh wat gaaf!!! Jaloers!!!! Kijk nu al uit naar jullie verslagen...genieten met volle teugen..
    Groetjes
    Jack

• 05 September 2015 - 19:24

Gemma:

Yippieajee :-D Alvast een hele fijne, mooie vakantie toegewenst. Ik verheug me op jullie verhalen (zit aan dettelefoon vastgekluisterd). Succes met de laatste inpakloodjes ;-) Lieve groet, Gemma x

• 05 September 2015 - 20:25

Mieke:

Klinkt super!
    Een fijne reis en geniet ervan!

• 06 September 2015 - 07:52

Henri & Vincent:

Maak ons jaloers, laat ons smachten, geef ons het gevoel we missen het en ons dagelijks afvragen waarom zijn we er niet bij. Dan doen jullie het goed, heel goed. Ga met plezier en wij reizen in gedachte met jullie mee en sparen ondertussen verder voor de volgende trip.

• 06 September 2015 - 20:25

Toos:

Hoi Gerard en Heleen. Jullie gaan weer op vakantie-avontuur. Ik verheug me nu al op de reisverslagen w en de mooie foto's!!Maak er een fantastische vakantie van. Liefs Toos. XX

• 07 September 2015 - 09:46

Katrien:

Leuk leuk leuk! Ik heb alweer zin om jullie reisverslagen te lezen. Heel veel plezier!

groetjes,
    Katrien

• 08 September 2015 - 21:18

Astrid:

Ik ben er helemaal klaar voor....

• 23 September 2015 - 22:41

LEO:

Hoi vakantie liefhebbers,

Veel plezier en lol in de USA.
    Gerard, als je in las Vegas bent aangekomen, zet voor mij maar een aantal dollars in de pot.
    bij winst, kun je nog wat langer genieten van jullie reis.

Maakt er iets moois van.
    Nu ga ik vanzelf meer horen van jullie.

Veel geluk en plezier,

groet Leo