Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Kiwistobe - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Kiwistobe - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Kiwistobe

Blijf op de hoogte en volg Kiwistobe

04 November 2009 | Hong Kong, Hong Kong

Jaaaaa, ons eerste verslag uit "den vreemde"! Na een heerlijk nachtje in het CitizenM Hotel op schiphol begonnen we uitgerust aan de lange ruk naar Hong Kong. Doordat we op schiphol hadden overnacht waren we vroeg bij de check-in balie en, o zaligheid, er waren nog plekken met extra beenruimte! Helaas had het toestel wel technische problemen waardoor we 2 uur vertraging hadden, maar onze stemming kon niet meer stuk door de geweldige plaatsen. Ook het entertainment system van Cathay heeft ervoor gezorgd dat de 13 uur die we in het vliegtuig hebben gezeten letterlijk en figuurlijk om zijn gevlogen! Gerard heeft zich verdiept in Star Trek en Top Gear, ik heb 6 afleveringen van America's Next Top Model gekeken, leuk!!!

Intussen zijn we in ons hotel in Hong Kong en, eerlijk is eerlijk, dat valt een tikkie tegen. Na onze eerdere ervaringen met hotels in Azie hadden we toch echt iets meer luxe verwacht. Het is een afgeragde kamer met een badkamer ter grootte van een postzegel en een dito bed. Zal even wennen worden na het superkingsize bed bij CitizenM... We zijn inmiddels bijna 24 uur wakker, maar het energielevel is best nog op peil. We hebben allebei gedoucht en gaan toch maar efkes de buurt verkennen totdat we instorten. We zijn 2 nachtjes in HK, vrijdagavond vliegen we door naar Auckland. Can't wait! Wordt vervolgd...

• 08 November 2009 - 11:50

Toos En Carol:

Hoi luitjes. Ik had het "grote verslag" vanuit Auckland al gelezen, en zag toen dit verslag vanuit HK pas staan.Leuk hoor, zo'n "bioscoopvlucht"!:-) En van twee zo'n jonge mensen verwacht ik niets anders dan een flitsend energielevel!!
    ENJOY!!