Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kiwistobe - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kiwistobe - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen...

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Kiwistobe

10 September 2013 | Nederland, Tilburg

Eindelijk weer eens een keer met de camper op pad, we kunnen niet wachten! Maandag vliegen we via Reykjavik naar Denver, waar dinsdag een kolos van 30 ft voor ons klaar staat. We gaan in elk geval de staten Colorado, Wyoming, South Dakota en Utah bezoeken, maar hoe de route er precies gaat uitzien weten we pas achteraf. Vrijheid blijheid!

Via dit blog gaan we (voor zover mogelijk) regelmatig wat updates plaatsen, dus de liefhebbers kunnen digitaal achterin de camper plaatsnemen :-)

groetjes,
Gerard & Heleen

• 11 September 2013 - 00:54

PAb:

Goeie reis! Laat je dromen werkelijkheid worden!

• 11 September 2013 - 06:13

Henri & Vincent:

Ha Luitjes,

Jullie zijn ons dit keer te snel af. Dit deel van USA staat nog bovenaan ons lijstje van to do. En wow, 30 ft. Succes ermee, je kunt gaan bowlen in je camper. Lots of fun.

• 11 September 2013 - 06:47

Jack Van Bijnen :

Zo gaaf dit!!! For me a dream to come through. Heel veel plezier en ik ga jullie volgen!! Have fun guys.

• 11 September 2013 - 08:04

Gemma:

Joehoe, ik mag mee op vakantie ;-) Digitaal achterin de megacamper is geen probleem hoor. Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe. Geniet met een hoofdletter G.

• 11 September 2013 - 08:16

Mieke:

Heel veel plezier! Geniet van jullie reis en "nieuwe woning"..

• 11 September 2013 - 08:55

Roel:

Heel veel plezier! (Dat gaat volgens mij helemaal goed komen!)

• 11 September 2013 - 10:14

Toos En Carol:

Hoi lieve broer en schone zus! Wat een avontuur gaan jullie weer aan. Echte wereldreizigers zijn jullie. En natuurlijk gaan we weer graag met jullie mee, via jullie zo intussen zeer bekende reisverslagen ( Floortje Dessing kan wel ophoepelen! ) We wensen jullie een fantastische tijd toe!!! Liefs, Toos. xx

• 11 September 2013 - 10:44

Anita:

Heel veel plezier samen maak er een mooie reis van.(-:

• 11 September 2013 - 19:08

Anneke:

Heel veel plezier en geniet van jullie reis. Als je terugkomt staat je welkomstdinnerklaar.

de buurvrouw

Anneke

• 11 September 2013 - 20:30

Margot:

Ha globetrotters,
    Wat een spannend avontuur weer! Heel veel plezier.
    Wel een beetje jammer van die kleine camper. Hadden ze geen grotere?

• 11 September 2013 - 21:20

Anita & Ben:

HAVE FUN!!!!!

• 11 September 2013 - 23:28

Ma:

Wat gezellig om deze reis te mogen maken ,jullie zijn nog jong en gelijk hebben jullie.
    Ik zou zeggen en wens jullie een goede reis en een hele fijne vacantie
    Geniet met volle teugen want de reis en de hele vacantie is geweldig uit gestippeld,wat veel tijd heeft gehad maar ik weet zeker,, dat komt helemaal goed.
    Een goede vlucht
    Groetjes en veel liefs Ma xxx xxx

• 12 September 2013 - 08:58

Pien:

Toer ze! We zullen de poesjes weer verwennen.

• 12 September 2013 - 22:47

Dirk:

Het is weer zover. Neem plaats, kijk rond en geniet. Van de natuur, de cultuur maar bovenal.. van elkaar! Liefs

• 15 September 2013 - 10:27

Frank & Geert:

Hey dame en heer van het goede leven.
    geniet! Zo moet het ook.

Enne, met zo'n grote camper kunnen wij er ook nog wel bij. :-)

• 15 September 2013 - 12:25

Arnold:

Hallo samen, een goede reis en veel plezier daar in de States.
    Have fun we gaan het allemaal wel lezen.

• 15 September 2013 - 14:16

Marijke:

Volg jullie graag. Zou zo'n reis graag maken maar mij ontbreekt het aan lef en wil niet zo lang van huis: dus ideaal dat digitaal mee mogen reizen. Genieten maar samen.

• 16 September 2013 - 10:46

Rafaela:

Heel veel plezier!!! Ik stap achter in de camper :).

Liefs Raf

• 16 September 2013 - 20:05

Dyane:

I am hooked already! Kom maar op met die verhalen! Geniet er onwijs van samen, dikke kus Xx