Nog 4 nachtjes... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kiwistobe - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kiwistobe - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes...

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Kiwistobe

22 September 2011 | Nederland, Tilburg

Ha digitale medereizigers!

We zijn enorm aan het aftellen: over een paar dagen vertrekken we voor 4 weken naar Zuid-Afrika! Geen slecht vooruitzicht ;-) De route hebben we zelf samengesteld; volgens Tanya (een Zuid-Afrikaanse collega) krijgen we "het mooiste van Zuid-Afrika" te zien dus onze verwachtingen zijn hooggespannen...

We landen maandagavond in Johannesburg, overnachten in een lodge bij het vliegveld, en vertrekken dinsdag richting het Krugerpark.

We houden jullie op de hoogte via dit blog. We wilden de naam voor de gelegenheid eigenlijk veranderen in "springbokstobe", maar dat was te veel gedoe, dus we blijven nog even Kiwi's.

Wordt vervolgd!

groetjes, ook van Gerard,
Heleen

• 22 September 2011 - 11:33

ODEE En Han:

Yoh Leen en Gerard,
    Leuk reisje weer.
    Wij zullen jullie met argusogen volgen en verwachten na terugkomst alle orginele plaatjes te kunnen komen bekijken.......
    veel plezier

• 22 September 2011 - 13:10

Gemma:

Ik ga weer lekker (virtueel) mee op reis hoor. Ik verheug me al op jullie verslagen. Heel veel plezier samen en geniet ze. Lieve groet, Gemma :-)

• 22 September 2011 - 13:33

Ilse:

Klinkt goed! Geniet ervan!

Groetjes, Ilse

• 22 September 2011 - 20:21

Margot:

Ha Heleen & Gerard,
    Nog ff de laatste loodjes en dan is het zover. Ik kijk uit naar jullie reisverslagen. Het belooft allemaal weer een mooie trip te worden.
    Kiwi's in Zuid-Afrika, why not?!
    Heel veel plezier en goede reis.
    veel liefs
    JW en Margot

• 22 September 2011 - 20:58

Lia En Rob:

Ha Gerard en Heleen,
    We zijn stikjaloers maar gaan jullie natuurlijk volgen. Een hele fijne vakantie gewenst!!

• 23 September 2011 - 07:45

Pien En Bert:

Alvast heel veel plezier en een hele mooie reis gewenst.
    We zullen de poesjes verwennen en vetmesten zolang tot jullie terug zijn.

• 23 September 2011 - 11:17

Anneke Tempelman:

hele fijne reis jullie zullen vast genieten daar. Ik ken het.
    Ik zorg wel voor het fort van de buren.
    Hele goede reis, liefs ANNEKE

• 23 September 2011 - 15:54

Paul:

wel nu, mensen jaloers maken. Slechts een beetje. Ik ken Zuid Afrika erg goed, alles bijeen heb ik er ruim 10 jaar gewoond. Kan niet anders dan een mooie reis worden. Denk ook aan Addo elephant park en Knijsna (als jullie richting kaap gaan. Heeeeeel veel plezier. Ik suur tzt wel wat foto's van cappadocia (niet om je jaloers te maken, maar gewoon voor de lol. groeten... Paul in ankara

• 24 September 2011 - 16:38

Jos Ruyters:

Gerard, ik wens jullie een fijne vakantie toe. Geniet ervan en laat ons hier maar tobben en zweten. Heel veel plezier.

• 26 September 2011 - 07:50

FIEKE:

Oh dat ga ik volgen.....
    geniet ervan......
    groetjes fieke

• 26 September 2011 - 13:13

Marieke/utrecht:

Een goede aankomst en opstart straks in Zuid Afrika, jullie zijn nu nog volop onderweg. Ik ga de blog volgen, ben ontzettend benieuwd naar de verhalen. Geniet! en pas ook een beetje op....

• 26 September 2011 - 17:42

Astrid:

Welkom in Zuid-Afrika!

;-)
    As

• 26 September 2011 - 20:30

Anne-Pauline:

Ha Lieverds,

Veilig geland in Zuid-Afrika en nu lekker in de Lodge. Ik hoop dat jullie een goede nacht gehad hebben want morgen
    een reisje voor de boeg naar het Krugerpark. Ik zie uit naar jullie verslagen en de foto's.
    Doe maar geen "Kiwi's" meer.....jullie zullen vást nog wel een andere naam gaan bedenken.

Liefs en geniet !

• 26 September 2011 - 20:52

Yvonne (OWI):

Veel plezier! ik ben benieuwd naar jullie avonturen. Blijf maar niet te lang in Johannesburg, ik heb gehoord dat je daar beter niet kunt zijn, of valt dat mee?

• 27 September 2011 - 18:00

Karin:

Hi guys,
    Goeie vliegreis gehad? Ben erg benieuwd naar jullie eerste verslag/foto's!! Heel veel plezier!!!
    Karin

• 28 September 2011 - 12:01

Ma En Toos.:

Hallo kiwi's Gerard en heleen.

Hier een berichtje van ma en Toos. Alles goed gegaan met de vliegreis?
    Zeker wel een lekker temperartuurtje daar bij jullie...maar HIER is het toch ook 24 graadjes hoor!!!Alleen zijn hier geen giraffen, olifanten enzovoort! We zijn benieuwd naar al jullie avonturen. Lieve groetjes uit Oisterwijk van Ma en Toos. Houdoeoeoe!! XX

• 28 September 2011 - 17:42

Naomi Luke Ida Marie:

Hoi G en H

Doe de groetjes aan de leeuwen en de apen en geef ze een grote knuffel van ons...

groetjes van 2 apen uit Oosterhout (3)

• 29 September 2011 - 08:31

Dyane:

En? Goed aangekomen inmiddels? Hopelijk heerlijk aan het genieten! x

• 29 September 2011 - 18:02

Margot:

Ha H&G,
    Hopelijk een goede reis gehad en nu heerlijk in het Krugerpark. Vertel nou eens van die olifantjes....
    grtz JW en Margot